Salamanca

27 september 2017 - Malpartida de Plasencia, Spanje

Maandag 25 september.

Een reisdag. We kunnen pas om 12.00 uur terecht op de camping, dus de voorbereiders hoeven pas om 10.00 uur te vertrekken.
We ruimen rustig op en drinken koffie bij Maarten en Marijke, anders drinken we koffie onderweg maar omdat het  144 km is stoppen we deze keer niet onderweg.
Er is bij hen meer schaduw dus zet ik koffie en neem het mee naar hen.
Om 12.30 uur rijden we richting Salamanca, het is weer een prachtige tocht. We klimmen tot 1000 meter en dalen weinig. Het is weer een prachtige tocht.

Rond 14.00 uur zijn we op de camping waar Marie-José bij de poort staat om ons binnen te laten. De camping is al nagenoeg gesloten, maar laat gasten nog binnen via het hotel. We mogen heel breed gaan staan. De caravan op een plaats de auto op de plek er voor.
Sommigen staan zelfs op 3 plekken.
Het is iets minder warm vandaag en na het installeren maken we per stel 10 hapjes, want Ad van Geel is jarig, we gaan in een kring op een lege plek zitten en eten en drinken gezellig en maken een feestje , de accordeonist pakt zijn trekkast en speelt gezellig lang zal hij leven en deuntjes uit de oude doos, Ad is blij verrast en bedankt ons voor de verrassing

Verstuurd vanaf mijn iPad