`van Saint Jean d' Angely naar Urrugne.

20 augustus 2017 - Urrugne, Frankrijk

Vrijdag 18 augustus  rijden we de hele dag door de stromende regen verder naar het zuiden , naar  Saint Jean d' Angely. Als we op de camping aankomen schijnt de zon en kunnen we nog even buiten zitten.

Zaterdag 19 augustus rijden we via Bordeaux waar het behoorlijk druk is en komen we aan  in Urrugne, een kleine plaats aan de Spaanse grens.

Het is er  schitterend weer. We hebben een mooie schaduwrijke plaats en we installeren ons en klappen de stoelen uit en genieten van een drankje.

Er zijn al SKC-ers die ons van harte begroeten. Allemaal vriendelijke mensen die ook heerlijk op hun eigen plek zitten te relaxen.

Zondag 20 augustus begint officieel de reis en druppelen de laatsten binnen.

Wij halen de fietsen tevoorschijn en nadat we plattegrondjes bij de receptie hebben gehaald, fietsen we naar de Corniche  Basque. Het kleine Ierland genoemd, zeer hoge kliffen. Het is een prachtige tocht door het stadje en langs de zee. Wel is het erg druk maar dat is te verwachten op zondag. Mooi om mee te starten, onze reis is echt begonnen met gelijk een mooie activiteit.