Portugal

2 september 2017 - Vila Chã, Portugal

Zaterdag 02 september. We hebben inderdaad een prachtige plaats. We doen even rustig aan,  alles is uit de auto  in de caravan gedaan en daarom eerst maar eens opruimen.
Veel aanloop en veel hulp wordt ons aangeboden. Wat een prettig gevoel. Gisteren ondersteuning nu weer veel warmte.
We halen de fietsen tevoorschijn en gaan langs de zee fietsen, we ontdekken houten vlonders waar we goed kunnen fietsen.
Een leuk vissershaventje met kleurige verkooppunten.
Even een Portugees patatje, een salade, een biertje en een flesje water en samen genieten van het uitzicht. Zo beleven we onze eerste indrukken van Portugal.

We bespreken het visrestaurant voor 's avonds, we willen de helpers uitnodigen als dank voor de hulp die ze geboden hebben.
We nemen 2 drie persoons visschotels en eten heerlijk. Onze gasten vinden het ook lekker en wij genieten van hun gezichten waarmee ze aantonen dat ze het waarderen.
We wandelen langs de zee naar de caravan en slapen heerlijk.