Naar Outeiro de Lorical

6 september 2017 - Outeiro do Louriçal, Portugal

Woensdag 6 september.
Vroeg uit de veren vandaag, we kunnen om 8.30 uur onze auto ophalen. Leo en Ria hebben besloten niet voor 11.00 uur te vertrekken, dus wil hij ons brengen.
We zeggen de taxi af, we hebben totaal geen vertrouwen in de tijd dat hij aanwezig zal zijn op de camping.
Leo doet het graag en wij betalen de de benzine.
Even na 8.30 uur staan we voor de deur en we vragen Leo nog even te wachten, stel je voor dat er nog weer een kink in de kabel komt.
Maar hoera, Carlos Cruz, de vriend van de receptioniste van de camping, komt in onze auto naar buiten.
Geert Jan krijgt uitleg wat er kapot was en vraagt of hij   het kapotte (waterslang aansluiting aan de cilinderkop) onderdeel mee kan nemen om te laten zien aan Volvo service in Hardenberg.

Terug op de camping heeft Ria de koffie klaar, gezellig en we ruimen verder op. Rond 11.00 uur vertrekken we richting Outero de Lorical.

Vandaag 162 km. De camping is gemakkelijk te vinden, Nederlandse eigenaar is ook een keer gemakkelijk. Ze hadden de plaatsen al ingedeeld en de voorrijders hebben het dan ook gemakkelijk. Veel schaduw gelukkig want het is erg warm.
We installeren ons en stappen nog even op de fiets om naar de Intermarche te gaan.
Nu naar bed, we zijn moe van alles.

Verstuurd vanaf mijn iPad

1. Margreet:
    10 september 2017
    Wat een avontuur zeg!
    Gelukkig is materiele schade op te lossen. Geniet verder van een hele fijne vakantie.
    Hier alles ok.
    Margreet

P.s Ondanks de pech toch wel een heeeeeeele mooie auto.
  2. Bertha Jochum:
    10 september 2017
    Fijn dat alles zo goed gelopen is. Geniet van het warme weer. Hier is het herfst.
  3. Dick Pruim:
    11 september 2017
    Gelukkig is alles weer goed gekomen en kunnen jullie weer verder gaan met genieten! Mooie blauwe lucht trouwens!