De eerste dag St Job in Goor

16 augustus 2017 - Sint-job-in-'t-goor, België

Na de laatste beetjes mee naar Dalen te hebben genomen zijn wij om 11.00 uur vertrokken. Bij Nieuwlande was onze eerste stop want het bleek dat de spiegels te veel bewogen en het was niet verantwoord om verder te rijden. Geert Jan van alle markten thuis , wist het euvel met tyrerips te verhelpen.

Voor Utrecht was het 11 minuten langzaam aan en verder geen oponthoud. Bij Breda Noord een stop en een bakje yoghurt. Voorbij Breda weer een stop voor een kop koffie en het besluit om niet verder gegaan dan net over de grens. We zijn beide erg moe en we hebben geen haast. Op een camping in Sint Job in Goor, wat net voor Antwerpen ligt, ontmoeten we via 2 equipes van de SKC. De groepsapp melde dat we samen op dezelfde camping stonden. Puur toeval,  Friezen en Noord-Hollanders met bij beide stellen connecties met Groningen. Nu eten en dan lekker bijtanken en vroeg naar bed. De temperatuur is goed om 19.00 uur nog 22 graden dus buiten eten.

1. Dick Pruim:
    16 augustus 2017
    Geniet ervan!
  2. Robert, Sandra, Juul & Bent:
    17 augustus 2017
    Handig toch, zo'n man! Jullie hebben de tijd dus rustig aan als het nodig is! Veel plezier!